poniedziałek, 31 października 2016

Bad Girl / Happy Halloween


Halloween? Najbardziej znane i lubiane przez dzieci i możliwe, że dorosłe osoby święto. Powiem wam, że sama w młodszych latach lubiłam zbierać cukierki pod hasłem "Cukierek albo psikus" i wchodząc w jesienna porę roku liczyłam miesiące, tygodnie, dni, godziny do tego dnia. 31 październik, tak to już dziś. Pomimo, że już nie kręci mnie zbytnio zbierane słodkości bo stałam się totalnym zmarzluchem to pomalowałam się i zrobiłam fotki. Przez prawie cały weekend szukałam i próbowałam stworzyć coś na swojej twarzy jednak nic mi nie wychodziło, nie miałam weny albo byłam zbyt nastawiona na to, że wszystko mi wyjdzie. Szczerze nad tym  siedziałam z godzinę i jestem bardzo zadowolona z efektów. Co mi było potrzebne? Pędzle, kosmetyki, czerwone szminki i lokówka i oto efekty mojej pracy. Zainspirowałam się filmikiem youtuberki Agnieszki Grzelak "Bad Girl". Happy Halloween!





















                                                                Body-Bosskim


5 komentarzy:

  1. Wow wyglądasz jakby Cię ktoś pobił, bardzo realistycznie Ci to wyszło :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great makeup!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny makijaż! :D nie jakiś bardzo straszny, ale wyszedł naturalnie, jakbyś serio miała siniaki :O
    gratuluję takiego efektu!
    pozdrawiam, zapraszam :-)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    http://beautybeybi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia odniosły zamierzony efekt! Wszystko wygląda super! :)
    Również obserwuję i pozdrawiam ;)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń