wtorek, 31 stycznia 2017

Long break



Na samym wstępie przyznam się, że dość długo mnie tu nie było. Powód? Nauka, brak czasu, pomysłów i chęci. Powiem wam, że skoro właśnie rozpoczęłam ferie zimowe z chorobą, która wcale nie pociesza a dołuje tym, że zamiast iść na łyżwy mogę jedynie na ten czas o tym pomażyć i tylko zakolegować się z przeróżnymi kolorowymi tabletkami i łóżkiem. Jednak nadal jest małe światełko w tunelu, że niedługo pożegnam i będę mogła w pełni cieszyć się wolnym czasem, jednak nie tak do końca bo testy gimnazjalne juz niebawem wiec małe powtórki z tego i owego by mi się przydały oraz szkoła do, której pójdę po gimnazjum musi być pewną opcją dla mnie i mojej przyszłości i mój wybór musi być dopięty na ostatni guzik, szczerze dość późno się za to zabieram ale plany juz są teraz wystarczy szukać.








                     Body-Bosskim
                   Spodnie- Sinsay
                           Buty?
                 Torebka- Cropp

16 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia i świetny wpis :)

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, klasyczne połączenie! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzka. Uwielbiam tą modę na takie wiązania!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. czasem taka przerwa jest wskazana ;) świetny zestaw!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze świetnie. Bardzo ładne zdjecia! Blog powala na łopatki. Jest u Ciebie coś innego niż na innych blogach, dlatego jestem tu już kolejny raz, już tak szybko nie uciekne;) Perfecto! http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia :)
    Powodzenia na testach gimnazjalnych!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia! To body jest boskie, chętnie bym je przygarnęła :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! masz nogi do nieba- tylko pozazdrościć (zresztą, jak i całej figury) jesteś prześliczna <3

    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/
    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  11. To body jest cudowne (mam identyczne). Super :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! Body są super ;)
    Pozdrawiam,
    Obserwujemy? ;) Jeśli tak daj znać u mnie na blogu ;)

    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja

    http://imcaroline14.blogspot.com
    Ktoś chętny obs za obs? :)

    OdpowiedzUsuń