sobota, 26 marca 2016

Happy Easter !



Święta już jutro i moje przygotowania do nich już skończone !Porządki , upieczona babka , pomalowane pisanki , poświęcony koszyczek z potrawami ..to już za mną! Teraz tylko czekam na jutrzejszą mszę w kościele i wspólne śniadanie Wielkanocne z rodziną.


Pogoda za oknem jest bardzo ładna i czuję , że już niedługo lato. W tamtym roku pamiętam , że do kościoła aby poświęcić pokarmy szlam w śniegu. Teraz budząc się rano rano widzę piękne słoneczko, które razi mnie w oczy.


                                    Oczywiście lecą do was jak najlepsze życzenia i buziaki ;
                                                      Smacznej szynki i jajeczka , 
                                                        W ten świąteczny ranek,
                                                     A w koszyku wielkanocnym 
                                                        Samych niespodzianek.














                                                                   Bluzka-Cropp
                                                            Spodnie- Szafa Sary
                                                       Buty-Adidasy Superstary
                   Fanpage :KLIK  Instagram: KLIK  Snapchat: angelikaaa_23
                                                        Wesołych Świąt Wielkanocnych!

21 komentarzy:

  1. Wyglądasz ślicznie ;) Bardzo spodobały mi się te świeczki przerobione na zajączki - chyba sprawię sobie takie w przyszłym roku, są urocze :D
    Wesołych Świąt ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Promieniejesz *-* świetne zdjęcia:) i wesołych świąt :)

    zapraszam do mnie i odpowiadam na każdą obserwację
    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne spodnie. Zakochałam się w nich.
    Wesołych!
    Ja jak święciłam jajka to padał deszcz. Chociaż dziś jest ładnie.
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt i mokrego Dyngusa!
    Bardzo ładne spodnie i buty. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. wesołych świąt
    świetna stylizacja, bardzo lubię stylizacje czarno białe
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawzajem! Piękne zdjęcia;)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie!
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego dnia :*
    Obserwujemy? :)
    http://mamapoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę późno, ale wzajemnie ;)
    Przepiękna stylizacja, i zdjęcia również.

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja!

    Ja już obserwuję, zapraszam do siebie ;)
    http://dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie była piękna pogoda na święta <3

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie w tym roku ominęła świąteczna rzeżucha , a szkoda :(
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki fajny pomysł z tymi kieliszkami :) ja chciałam sobie posiać kiełki do kanapki ale w akademiku nie miałam doniczki a jakiś kieliszek to i owszem się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również obserwuję!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja :D Ale ci rzeżuszka wyrosła :D
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna stylizacja i ciekawe tło do zdjęć :)
    co powiesz na wspólną obserwację? ja już obserwuje

    janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Na zdjęciach to moja modelka a nie ja :)
    Ciekawa stylizacja. Spodnie są rewelacyjne!
    Mówilas o wspólnej obserwacji. Ja już, teraz Twoja kolej ;)
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku jaka ty jesteś śliczna :*
    Obserwuję pozdrawiam :*
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi dear!! I love your blog and your posts are really interesting !! We like to follow each other ? follow me and follow you immediately !!! See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam superstary ♥
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com/
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba. ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja. Bardzo podobają mi się zdjęcia.
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna. Za podanie przynajmniej 3 cen zaobserwuję twojego bloga i polecę go w następnym poście.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń