sobota, 12 marca 2016

FOTO MIX / FEBRUARY


Jest już niemała część marca za nami a ja dopiero teraz zabieram się za tworzenie posta o tematyce zdjęć z całego miesiąca Lutego. Strasznie przepraszam was za to , że posty nie były dodawane regularne ale to tylko dlatego, że teraz nie mam czasu na nic i stwierdzam fakt iż muszę sobie ten czas zorganizować tak żeby posty były na blogu regularnie. Jak widać teraz znalazłam chwilę czasu na odezwanie się tutaj oraz na udostępnienie posta , który powinien być już od razu na początku bieżącego miesiąca. Mam nadzieję , że po długiej mojej nieobecności tutaj nie macie mi tego za złe.



                                                   Pogoda w lutym? Raz deszcz , raz śnieg.








                           Większość dziewczyn z ekipy. Łazienka w pizzerii zawsze spoko.




1. Oczywiście Angelika musi się pochwalić , o której idzie do szkoły.
2. Sprawdzian z lektury , którą przeczytałam tylko do połowy.

                                      Najlepszy efekt na Snapchacie. (przepraszam za jakość)
                                                         Snapowicze mają lepiej.

Torba ze strony AllBag , którą wygrałam w konkursie na instagramie. Moja nowa miłość Adidasy       Superstary.

Tort , który upiekła moje przyjaciółka na pożegnanie naszej wychowawczyni i jednocześnie na przywitanie nowej. Pozdrawiam panią Izabelę:)

                      1. Mogę powiedzieć iż w tym miesiącu przebywałam często w FastFood'ach.
                                                     2. Shake , które kocham i nie tylko ja.

                                   Fanpage : klik  Snapchat : angelikaaa_23  Instagram: klik

24 komentarze:

  1. Ja też ostatnio mam coraz mniej czasu, ale to wszystko przez naukę. Nawet fajny pomysł na post. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na bloga! :D
    http://idealnieniedoskonala.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis :) a zdjęcia świetne
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny mix ;)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. A! mamy dosłownie takie same okulary! :D
    kurde tyle pyszności tutaj widzę, a ja na diecie :<!!!!
    dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) obs/obs? Jeśli nie masz nic przeciwko - daj znać! :*
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham twoje oczy <3 Naprawdę zazdroszcze urody
    zapraszam http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo😍😘
      Pozdrawiam cieplutko💕

      Usuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia. Sama posiadam coraz mniej czasu, ale dzięki kalendarzykowi który prowadzę jakoś wszystko udaje mi się ogarnąć :) Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice clicks x

    Follower # 52
    Following your blog. Hope you will follow back.
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. lepiej późno niż wcale :) Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, świetny post ;)

    zachęcam do obserwowania mnie :) ja już obserwuję może też zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post!
    mikolajkulicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Osz Ty! Masz moje okulary :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo haha jeszcze nie spotkałam osoby , która ma te okulary co ja 😂😍
      Serdecznie pozdrawiam 😘😘

      Usuń
  14. Ale mam ochotę na gyrosa! :D Super butki ;3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia. :) Muszę Ci powiedzieć że nie jesteś sama, bo ja ostatnio też mam coraz mniej czasu.

    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://kinia-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. To chyba źle o mnie świadczy, ale mam jakąś naturę podglądacza. Lubię takie wpisy z fragmentami czyjegoś życia.;)

    OdpowiedzUsuń
  17. sympatyczny miszmasz ❤️

    OdpowiedzUsuń