niedziela, 8 maja 2016

Myślisz , że noc jest od spania?



Tytułowe pytanie zostało mi zadane całkiem niedawno przez bliską mi osobę. Opisując jej na to rozpisywałam się tak dużo po czym stwierdziłam,że na to pytanie wystarczy odpowiedź "nie". Myliłam się. Uzasadnienie mojej odpowiedzi wcale nie było takie proste i zastanawiałam się jak moją wypowiedź złożyć tak aby nie było z tego masło maślane. Dlatego piszę o tym tutaj.
Z każdą minutą moich przemyśleń myślałam, że pęknę , lecz zaczęłam odpowiadać...
Myślę , że noc to czas kiedy przynajmniej raz każdy myślał o swoim życiu. Czy mam rację?
Myślimy nie tylko o swoim życiu, ale także o osobach, które są dla nas ważne i może nawet o tych, których nienawidzimy. Wspominamy te najlepsze chwile  najgorsze. Noc jest do przemyśleń , do wymyślania nowych dialogów, na które i tak nigdy się nie odważymy. Sami tworzymy w swojej głowie wiele planów, o których rano i tak nie będziemy pamiętać. Marzymy i wymyślamy sobie różne sytuacje, które nigdy nie będą miały miejsca. Jednym słowem noc jest do analizy naszego życia.















                                                                      Bluzka-HOUSE
                                                               Buty-Adidasy Superstary

                            Fanpage: KLIK Instagram : KLIK Snapchat: angelikaaa_23

8 komentarzy:

  1. Oj tak :) ja zawsze gdy mam iść spać mam sto innych myśli i zasnac nie moge . Ładne zdjecia :*
    http://twinstyl.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak :) ja zawsze gdy mam iść spać mam sto innych myśli i zasnac nie moge . Ładne zdjecia :*
    http://twinstyl.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie noc nie jest do spania i gdybym mogła, to prowadziłabym nocne życie. Bo przecież nocą wszystko jest inne, lepsze :D
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się. Ja zanim zasnę zawsze analizuję cały dzień i różne sytuacje, które miały w ciągu niego miejsce :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe słowa. Często gdy mam jakieś problemy to nie śpię, tylko myślę.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda. W nocy zaczynami rozmyślać o wszystkim. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, w nocy zazwyczaj człowiek rozmyśla nad wszystkim :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia!
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:)
    może obserwujemy?
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń