niedziela, 7 lutego 2016

Szczęście

                             
          
                                        Czego potrzebujemy by być szczęśliwym?
Szczęście dla każdego jest czymś innym i każdy jest szczęśliwy na swój sposób. Dla jednej osoby szczęściem jest kochająca rodzina czy najlepszy przyjaciel. Dla drugiej zdrowie i dach nad głową. A dla kolejnej miłość a może jakaś rzecz , która sprawia iż jest się szczęśliwym.


Szczęście składa się także z tych drobnych chwil , które zdarzają się codziennie. A te drobne rzeczy , które sprawiają ,że ja jestem szczęśliwa to:
                                                        ● dobre oceny w szkole
                                                           ● czekolada i żelki
                                                       ● spotkanie z przyjaciółmi
                                                            ● pisanie postów
                                                      ● miłe komentarze od was
                        ● rozmowy przez telefon z przyjaciółką m które potrafią trwać 2h



Oczywiście jedno jest pewne , człowiek , który jest szczęśliwy myśli pozytywnie i jako optymista   pokonując większość problemów i trudności.





                                                A czym dla was jest szczęście ? 
                                            
                                                        Narzuta - szafa Sary 
                                                          Bluzka- Prezent
                                                         Spodnie- House 
                                                               Buty-?
             Fanpage KLIK  Instagram KLIK Ask.fm KLIK Snapchat: angelikaaa_23





















18 komentarzy:

  1. Myślę, żeby być szczęśliwym trzeba robić to, co się kocha! :) OBSERWUJĘ :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam ,że każdy człowiek powinien być szczęśliwy niezależnie od tego jaki jest,bo na szczęście zasługuje każdy :))
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mega buty, dla mnie szczęściem jest spokój i miłość :D

    16lipca.blogspot.com , dopisek "obserwuje" w komentarzu = ja obserwuje ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do szczęścia potrzebuje mieć przy sobie osobę którą kocham.. Niestety nie zawsze mogę.. Masz cudowne buty!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto się cieszyć ze wszystkiego, co dobrego nas w życiu spotyka :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zdjecia. Mega!
    Zapraszam do mnie flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne buty! Mi aktualnie daje szczęście myślenie o butach, które mają do mnie wkrótce przyjśc. :)
    http://lllittleprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio liczę szczęście w kostkach zjedzonej czekolady :D
    Cudowne buty <3
    Pozdrawiam xoxo

    ceceobverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie szczęściem jest uśmiech drugiej osoby :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, jakże czekolada potrafi uszczęśliwić <3
    Buty są mega!

    Zapraszam: http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęście to mieć osobę, która kocha i którą się kocha❤ Szczęście to po prostu... życie :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęściem jest miłość, zdrowie, dobra rodzina. Szczęście to małe gesty w naszej codzienności, które sprawiają, że się uśmiechamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja ;)
    Mój blog
    Obserwuję i czekam na twoją kolej

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie szczęściem są otaczający mnie ludzie, i dobre jedzonko hihi :)
    Cudowna stylizacja ! Dobry post :)

    Masz ciekawego bloga - obserwuję, zapraszam do nas, jeśli Ci się spodoba zaobserwuje. Będziemy mega szczęśliwe:D

    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń