niedziela, 20 grudnia 2015

Czujesz tegoroczne święta?




Czujesz tegoroczne święta ? 
To oto często zadawane mi pytanie najczęściej kończyło się odpowiedzią Nie . Tłumacząc się z tego wyboru chodziło tu oczywiście o śnieg. Bo w końcu gdzie jest ten biały puch , który otula otoczenie wokół nas .. Wyczekiwane cały rok święta Bożego Narodzenia oczywiście nie tylko za prezenty , którymi zostajemy obdarowywani jednak za śnieg . Śnieg nadaje świętą magii i tego , że są coraz bliżej i  za czas , który spędzimy z rodziną , najbliższymi i przyjaciółmi . Właśnie to powoduje uśmiech na twarzach dzieci a wkurzenie na twarzach dorosłych .. Kiedyś to my nie będziemy lubili zimy za odśnieżanie auta .Teraźniejsza zima przypomina niczym wiosnę . Wigilia już za 4 dni , może w tym czasie spadnie z nieba śnieg . 















                                                        Koszula - F&F
                                                 Sweterek - szafa cioci
                                                      Spodnie - House
                                                              Buty - ?

Fanpage : klik  Ask.fm : klik  Instagram : klik  Snapchat : angelikaaa_23





13 komentarzy:

  1. jejku codowny post !
    czekam na wiecej
    oby tak dalej
    bede zagladac tutaj czesciej !
    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję oraz Szczęśliwego Nowego Roku :) Również obserwuję :*

      Usuń
  2. Nie czuje w ogóle, przez ten śnieg..
    Ładnie wyglądasz, fajne buty :)
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice blogging style I have seen in this blog. Click here to convert your blog in custom domain in just 5 minutes http://www.24hoursseo.com/2015/12/how-to-setup-custom-domain-on-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tobą, zakochałam się w twoich butach !
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga i zostawiła
    po sobie ślad. Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam na konkurs do mnie.

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne masz buty ! :)
    Mam takie same tylko z klamrą po boku ;)
    Też czekałam na śnieg, aż w końcu sie doczekałam co prawda dzień po sylwestrze, ale jest ! :)
    Super zdjecia, jesteś naprawde bardzo fotogeniczna :)
    Ślicznie wychodzisz na zdjeciach ;)
    Widać ze obiektyw Cię lubi ;)
    Ładny sweterek ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://deviaree.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam i chętnie wymienię sie obserwacjami ;)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  6. im jest się coraz starszym tym trudniej poczuć magię świąt ale mi pomaga w tym słuchanie klimatycznej muzyki, robienie dekoracji i krzątanina w kuchni :D
    masz po prostu idealnie dopasowane jeansy:D cudownie wyglądasz ♥ i masz śliczną twarz*.*
    iii fajną masz favikonę :3
    pięknie dziękuję za obserwację ♥ już się zrewanżowałam :*
    pozdrawiam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog wygląda na niesamowicie ciekawy, na dodatek ze ślicznym zdjęciami. Nie zmarnuj takiego pisarskiego talentu i pisz dalej! Chciałabym jeszcze przeczytać parę rzeczy spod twojej klawiatury :) Widać, że się starasz, a twoje posty czyta się z przyjemnością :D

    Wzajemna obserwacja? Wspierając się nawzajem możemy osiągnąć więcej :)
    projectad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Bardzo fajny post i blog. Ładne zdjęcia ♡
    No jak komentuje ten post to na dworze jest dużo sniegu☆ Magia nowego roku? Nie wiem...
    Spytała się na moim blogu czy jestem chętna na obs za obs. Ja już zaobserwowalam więc kolejny na cb☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak w święta zdecydowanie zabrakło śniegu.
    Piękne zdjęcia ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń