sobota, 12 grudnia 2015

Christmas fever .



Przychodzę dzisiaj do was z luźnym postem . W związku iż za niedługo święta to wybrałam się z ekipą ze szkoły na "wycieczkę " a raczej na zakupy do galerii w Gnieźnie . Oczywiście cel wyjazdu był po to aby kupić już jakąś część prezentów dla przyjaciół oraz rodziny . Powiem wam , że galeria Gniezno ma świąteczny klimat i miło było chodzić tam i szukać tego czego potrzebowałam . Zdecydowanie lepiej czuję się w sklepach ze znajomymi niż z mamą ..



                                     Fanpage : KLIK  Instagram : klik Ask.fm : klik

3 komentarze:

  1. Świetny post ♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli się zgadzasz zaobserwuje i daj znać u mnie na blogu, a ja obiecuję, że zrobię to samo :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie napisane, ja również w sklepie czuję się lepiej z moją przyjaciółką, niż z mamą. Myślę, że to dlatego iż mogę się z nią wydurniać. Kiedyś poszłyśmy do Saturna i podrywałyśmy tam ochroniarza XD Odtworzyłyśmy lodówkę i zajrzałyśmy do niej z miną chorego pojeba, albo próbowałyśmy włączyć mikrofalówkę i się nie udało. Pamiętam też, że były tam płyty więc złapałam ją za rękę i zaczęłam ją ciągnąć w ich kierunku krzycząc przy tym " Mamo, mamo! Kup mi Violettę!"
    hahaha, kocham się wydurniać, potem zawsze jest co wspominać! ;-)

    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja potrzebuję jechać na zakupy.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń