niedziela, 13 września 2015

End of summer .

We wakacje nie było mnie tutaj dość często . Może dlatego , że więcej czasu spędzałam na dworze z przyjaciółmi czy rodziną na wyjazdach . Nie siedziałam cały czas przed ekranem komputera czy telefonu i nie psułam sobie wzroku tylko korzystałam z wakacyjnych ciepłych dni . Gdzie byłam ? Powiem wam szczerze , że akurat w tym roku nigdzie dalej niż od mojego domu i okolic nie wyjeżdżałam .Częściej pozwalałam sobie na jedzenie typu "Fast Food " oraz te "nie zdrowe napoje " jak cola cola .  Jednak mogę powiedzieć , że te wakacje w 99,99% były udane . Wy też mieliście takie wrażenie , że zleciały jak jeden dzień ?Bo ja tak.
Tak wiem szybka jestem ... Już za chwilę poleci nam trzeci tydzień szkoły a ja dopiero życzę wam dobrego początku roku ! Lepiej późno niż wcale . Wraz z tym , że za chwilę będziemy chodzić już trzeci tydzień do szkoły wleciało mi parce dobrych ocen do dziennika .
                                     Mam dla was taki mini PHOTO MIX :) 

                                                           Piątek .. Początek weekendu :)


U nas w szkole nie ma sklepiku więc codziennie po szkole chodzimy ze znajomymi do sklepu obok szkoły :)

                                                 Twa tygodnie jej nie widziałam ~Zuzia
 
                                                         Przerwa czas na Selfie :D






                                                      W-F zawsze zdejmuję okulary .

                            Duża przerwa . Najlepsi ludzie :) Tylko na zdjęcie zbytnio chętni nie byli .


                                                   Możecie mnie także znaleźć tutaj : 
 Snapchat : angelikaaa_23 / Instagram : angelikaa__23 / Ask : AngelikaMichalak470

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz