poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Nieśmiałość ? Przełam się !



Kiedyś próbowanie nowych rzeczy , poznawanie nowych ludzi nieco mnie przerażało ponieważ byłam dość nieśmiałą osobą . Wolałam trzymać się ze swoimi starymi znajomymi niż poznawać kogoś bo doskonale wiedziałam , że będę się wstydzić i nie wyduszę z siebie ani jednego słowa . Jednak życie dało mi trochę do zrozumienia , że jeśli nie będę próbować nic w życiu nie osiągnę  , bo nikt nie będzie za Ciebie poznawał nowych ludzi , próbował nowych rzeczy . Nasze życie polega na próbowaniu nowych rzeczy .
              Idź przez życie z uśmiechem , nie użalaj się nad sobą ! PRÓBUJ ! 







                                                               bluza - F&F
                                                             spodenki - DIY 
                                                        buty  Nike Roshe Run

2 komentarze: