piątek, 6 listopada 2015

BRAK WENY



Dzisiaj przychodzę do was z takim luźniejszym postem . Jak już sam tytuł wskazuje .. brak weny . Jednak wolałam do was przyjść z chociaż luźnym i bezsensownym postem niż nie pisać nic . Jednak brakiem weny do pisania chyba się nie usprawiedliwię tak samo jak uczeniem się do szkoły .
Bieżący tydzień minął mi do weekendu bardzo szybko a myślałam , że jak to zwykle bywa będzie się dłużył .
Jednak ten weekend nie będzie takim "luźnym " ponieważ co jak co ale te 3 dni zapowiadają mi się równie pracowicie jak 5 dni szkoły w tygodniu . Jednak jeszcze niedawno żyłam nadal wakacjami ,  teraz  powróciłam do rutyny z czego się bardzo cieszę . 










                                                  Snapowicze mają lepiej :D







                                                                   School .

                                             
                                                      Sobota spędzona z przyjaciółmi .



                                       Po ciężkim treningu . | Opis mówi sam za siebie :'D

                                                       Miłego weekendu !

10 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia kochana!
    Czy mogłabyś poklikać u nas w linki? Bardzo prosimy <3
    Ponieważ staramy się o pierwszą współpracę :)
    A ty możesz nam pomóc :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :)
    Gratuluje menża :D
    3maj się
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też czasami fopadabrak weny :).

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję , że ten brak weny nie sprawi , że będziemy zaniedbywały bloga ! ☺

      Usuń
  4. Widzę, że nie tylko ja czasami choruję na brak weny. :) Bardzo ładne zdjęcia.
    Obserwujemy?

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś jednak z tym brakiem weny trzeba sobie radzić i wziąć się w garść ! ☺ Pozdrawiam ! Obserwujemy ! 😘

      Usuń
  5. Wytrwałości w szkole :)) zawsze możesz robić posta o swoich szkolnych obowiązkach, sprawdzianach itp ze zdjęciami. Myślę że były by okej :)
    Wspólna obserwacja? Daj znać u mnie, zacznij a na pewno się odwdzięczę ;))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń