piątek, 12 czerwca 2015

Good Energy



Heej !
Zanim opowiem wam o minionym tygodniu , muszę wyrazić moją opinie o pogodzie . Widać już u nas lato , jednak obudziłam się na drugi dzień a tu  za oknem deszcz  , szaro , zimno ... Co się dzieje ? Pogoda nie dopisywała . Jednak na moje szczęście ...Angelika leżała chora w łóżku :|  Za oknem nadal nie jest zachęcająca pogoda .
Oczywiście wracając do mojego początku tygodnia .. Tak Tak przeleżałam go w moim ukochanym łóżku z wieloma różnokolorowymi tabletkami  i innymi lekami . Ale sama nie wiem od czego ta choroba skoro na dworze było tak ciepło ? No ale nikt nie wie co będzie jutro :)
Sesja odbyła się jak chyba widać na zdjęciach w pięknym lesie oraz nad jeziorkiem  . .
Nareszcie weekend . . . . Jakie macie na niego plany ?












                                                                  bluzka - cropp
                                                          Miłego weekendu ! Paa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz